Na „podbój” Kanady

Na „podbój” Kanady

14 listopada po raz pierwszy w naszej szkole odbył się Ogólnopolski Konkurs Wiedzy o Kanadzie – Discover Canada 2019. Wzięło w nim udział siedem osób i dwie z nich – Weronika Heryć (IIIF) i Katarzyna Łukaszewska (IIE) uzyskały wymaganą ilość punktów, by dostać się do drugiego etapu. Uczestnicy musieli wykazać się nie tylko wiedzą o tym pięknym wielokulturowym państwie, jego sztuce, geografii, kulturze i polityce, ale także umiejętnościami lingwistycznymi. I tutaj mamy spore powody do dumy, bo wszyscy biorący udział udowodnili, że angielski jest ich pasją.
Zgodnie z regulaminem do drugiego etapu konkursu przechodzi 70 uczestników, którzy w pierwszym etapie otrzymają największą liczbę punktów. Drugi etap odbędzie się 26 lutego na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Śląskiego w Instytucie Kultur i Literatur Anglojęzycznych w Sosnowcu.

inf. L. Idzikowski

Komentarze

komentarzy

Podobne wpisy

Kolejny sukces Łukasza Sawickiego

Kolejny sukces Łukasza Sawickiego

Nasz licealista, uczeń klasy II e jest już finalistą Olimpiady Wiedzy o Laureatach Pokojowej Nagrody Nobla.  Teraz został finalistą Olimpiady Wiedzy o Społeczeństwie. Łukasz Sawicki - 19 stycznia 2019 r. brał udział w eliminacjach okręgowych Olimpiady Wiedzy o Społeczeństwie we Wrocławiu. Po...

Oferta edukacyjna na rok szkolny 2019-2020

Oferta edukacyjna na rok szkolny 2019-2020

Na  rok szkolny 2019/2020 I Liceum przygotowało następującą ofertę edukacyjną: Dla absolwentów szkół gimnazjalnych - 4 klasy:  Oferta z opisem klas 2019-20 - absolwenci gimnazjum   Dla absolwentów szkół podstawowych - 5 klas: Oferta z opisem klas 2019-20 - absolwenci...

O komunikacji, stereotypach i współpracy – warsztaty Erasmusa w Portugalii

O komunikacji, stereotypach i współpracy - warsztaty Erasmusa w Portugalii

Grupa 5 uczniów naszego liceum, uczestników projektu Erasmus+ wraz z koordynatorkami, paniami Bogną Łasicą i Barbarą Jusypenko - spędziła tydzień w partnerskiej szkole w Portugalii (od 22.01-26.01.) Pobyt w tym pięknym kraju odbył się w ramach realizacji zadań projektu” Creating Competent...