Drugie zwycięstwo klasy 3ab

Drugie zwycięstwo klasy 3ab

Początek czwartkowego spotkania należał jednak do pierwszoklasistów. Szybko objęli prowadzenie 6:0. Jednak po dobrych zespołowych akcjach i kontratakach klasa 3ab doprowadziła do remisu, a potem zyskała około 10-punktową przewagę nad przeciwnikami. Taki stan utrzymywał się przez większą część meczu. Dopiero pod koniec kwarty IV klasa 1ab zniwelowała stratę do 4 punktów. Maturzystom do mistrzostwa brakuje jednego zwycięstwa. Kolejny mecz już w najbliższy poniedziałek (14.04.2014 r.) na sali gimnastycznej o godz. 14.45.

Wszystkich kibiców serdecznie zapraszamy!

klasa 1ab – klasa 3ab 32:36 (9:14, 7:13, 10:7, 6:2)
Kutryba W. 6 (1), Lehmann 7, Wołyniak 2, Sendecki, Pańczak, PIątek 17 (1) – Oleniczak 4, Polański 4, Kozłowski, Wójtowicz, Jaskowski 5, Kus 6, Kutryba A. 17, Szewczyk

 

Terminarz, wyniki i statystyki znajdziecie tutaj.

Komentarze

komentarzy

Podobne wpisy

O religii, zabytkach i kulturze Dolnego Śląska, czyli kolejny projekt angielskojęzyczny

O religii, zabytkach i kulturze Dolnego Śląska, czyli kolejny projekt angielskojęzyczny

12 czerwca zakończyliśmy pracę nad kolejnym anglojęzycznym projektem interdyscyplinarnym o Dolnym Śląsku i różnych aspektach jego przebogatej historii i kultury. W tym roku szkolnym w rolę przewodników wcielili się : Paulina Wolska z kl.II C,  Estera Walska z kl.II D, Kinga Warężak i Mateusz...

BOOMFest 2018 – raj sztuki dla młodych ludzi

BOOMFest 2018 - raj sztuki dla młodych ludzi

Festiwal Kultury Młodzieżowej "BOOMFest 2018" już za nami.14 czerwca 2018 r. po obu stronach granicy, w Zgorzelcu i Goerlitz odbył się tegoroczny finał projektu "RegionalManagement". Wzięło w nim udział ponad 400 uczniów ze szkół w Hoyerswerdzie, Bischofswerdzie, Görlitz, Lubaniu, Żarach...

Jak nie czytam, jak czytam

Jak nie czytam, jak czytam

Trzeci rok z rzędu braliśmy udział w ogólnopolskiej akcji „Jak nie czytam, jak czytam”. Wyszliśmy w plener z książkami, żeby sobie poczytać. Dla rozrywki, bez dorabiania wielkiej filozofii. By pokazać nieczytającym, że książka to nie tylko lektura, za której nieprzeczytanie są karani, lecz...